Homo Homo
443
BLOG

I znowu wracamy do prądu elektrycznego

Homo Homo Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 6

Prąd elektryczny to jedno z najbardziej fascynujących zjawisk jakie mają miejsce w przyrodzie. Wydawałoby się, że temu zjawisku powinny poświęcać swój czas najpotężniejsze umysły nauki, ale ... nie tu było.

Nieszczęście polega na tym, że takich umysłów nie ma. Perspektywiczne umysły są kształcone tak, żeby 9/10 czasu swojego profesjonalnego życia marnować bezproduktywnie, a 1/10 samodokształcać się metodą wałęsania się obok budynków, w których mieszczą się jakieś instytuty (nie będę się wypowiadał na temat rangi "instytutów").

Na dniach jeden z czytelników mojego bloga zwrócił się do mnie z dziwną prośbą:

Mam dla Pan coś ciekawszego. Może to Pan podrzucić "fizykalistom":
1.http://vk.com/videos122543060?z=video221220412_168982333%2Falbum122543060

2.http://vk.com/videos122543060?z=video221220412_168676480%2Falbum122543060

Dla mnie jest to "bomba". Gościu pokazuje to o czym były ostre dyskusje na S24 z "fizykalistami".

Fakt, takie dyskusje miały miejsce na Salonie24, ale już powinieneś był "Hobbysto" zrozumieć, że te bezmyślne kreatury, nazwane w moich tekstach "fizykalistami" przyjęły ciekawą strategię unikania dyskusji na niewygodne dla nich tematy: zablokowali mnie na swoich blogach i udają, że ja nie istnieję w przyrodzie.

Co z tego wynika? Trzeba było te filmiki podrzucić takim cwaniakom jak eine, bufon, barbie czy karol123 i poprosić ich o komentarz.

Później mogłeś podrzucić mi te same linki i poprosić mnie o moje stanowisko w tej sprawie.

Jak już się do mnie zwróciłeś w tej sprawie, to ja oczywiście dam swój komentarz, ale niczego nie będę podrzucał tym fizykalnym debilom, gdyż oni i tak nie wypowiedzą się na ten temat.

Zanim to jednak zrobię mam dla Ciebie intelektualną rozrywkę. Poniżej cytuję fragment wypowiedzi jednego komentatora mojego bloga, a Ty skojarz ten cytat z pierwszym filmikiem i spróbuj odpowiedzieć na takie pytanie:

Dlaczego ja skojarzyłem ten filmik z tym cytatem:

by np. przez żarówkę popłynął prąd przemienny 
nie potrzeba aż dwóch zacisków z napięciem przemiennym
wystarczy jeden zacisk ze zmieniającym się np.sinusoidalnie jak w PL sieci od -325 do +325 potencjałem elektrycznym
oraz zacisk z potencjałem stałym
(np.) ZERO.

cdn.

Homo
O mnie Homo

"Buduję mosty". Przyroda moimi oczyma.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie